Prečo som sa rozhodol kresliť na rifľovinu?

02.01.2019

Zaujal Ťa nadpis prvého článku? Tak to som rád, pretože som sa rozhodol založiť si túto stránku, aby som Vás zblížil s Mojou prácou a ponúkol Vám produkty, ktoré som si navrhol a vytvoril.

Začnime otázkou prečo som začal kresliť na rifľovinu. No prečo asi? Chcel som byť originál, chcel som mať niečo, čo nikto iný nemá, proste jedinečný kúsok v skrini. Tak som prišiel na nápad s maľovaním, mala to byť jednorázová záležitosť. No začalo ma to baviť a začal som rozmýšľať, koľko ľudí by chcelo byť ako Ja... no koľko ľudí by asi chcelo mať niečo originálne, čo nemá proste nikto. A vtedy to prišlo, začnem to robiť pre ľudí.

Zo začiatku som sa bál samozrejme, no strach je iba pocit, ktorý treba prekonať a posunúť sa ďalej. Tak som začal makať, nakúpil som si farby, štetce, rifľové buny a začal som skúšať. Samozrejme som mal veľké šťastie, že máme doma dielňu, kde som sa mohol rozložiť a do dnes ju používam na tvorbu.

Založil som si Instagram a začal pridávať fotky a videá, Followers mi začali pomaly pribúdať a Ja som oslovil pár ľudí, kvôli spolupráci. To bol Môj najväčší strach, či sa im to bude páčiť, či to bude podľa ich predstáv a podobne. No napokon sa to každému páčilo, teda aspoň to tvrdili :-D ... tak som bol spokojný a pokračoval ďalej, až do dnes. Kedy som vytvoril už aj menšiu úvodnú kolekciu mikín a tričiek.

Moju galériu HandMade búnd nájdeš v sekcii: Stima.Collection - HandMade , určite neváhaj kliknúť a pozri si Moje práce. Eshop s potlačou mikín a tričiek nájdeš v sekcií: Stima.Collection - Eshop .

Budem rád, ak budeš sledovať Blog, Príspevky a fotky/videá, či Môj Eshop.

Určite mi hoď Follow na Instagrame a sleduj aktuálne súťaže o veci, či nové príspevky priamo na profile.

S pozdravom,

Stima.

© 2018 Módny blog. Ušila vám na mieru Lucia Zladená
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky